Õpilased iseloomustasid õpetajaid.
Alates 2001. aastast (kunstiajalugu, joonistamine, eelkooli tunnid) Kõikevõtja kõigest, kuulab silmadega, hingešamaan, vahel paitab sõnaga, siis jälle karjub hingega, kes pole hull, seda ei eksisteeri, kui temast ilmateade teha, siis hoolimata prognoositud päiksest, võib vabalt tulla ka äikest.
Alates 2020. aastast (kompositsiooniõpetaja ja kunstilabori juhendaja).
Alates 2001. aastast (vormiõpetus, keraamika, joonistamine) seletaja suure töömahukusega, asepresident, temast kiiremat töötegijat pole olemas, muhe, lõbus, üliabivalmis, niisama saega.
Alates 2001. aastast (joonistamine, kompositsioon, graafika) oma parimas eas ärapanija, seltskonna hing ja uhkus, muhe hilineja, vastab igale äpardusele muretu naeratusega, naudib oma noorust, tantsib ja mängib nagu poisike, tüütult vaimukas, rebib kildu ja jagab oma kogemusi, ütleb otse ja salatseb, lustlik klutt, kel käskiv toon.
Alates 2001. aastast (maalimine, kompositsioon) Värviline, hoolitsev, emalik nokkija, valvab värvi juures, hullutab lauldes, armastab joosta, leiab metsast huvitavaid asju.
Töötas Põlva Kunstikoolis 2005-2020 (maalimine, kompositsioon). Õpilased iseloomustasid teda kui tasakaalukat võtmeisikut, ta oli sensuaalne selgitaja, vinge, äge, oma jope, lahe soeng, veenvalt juhendav, soe, mõnus vestluskaaslane.